Używamy cookies w celu świadczenia usług oraz statystyk. Możesz samodzielnie zarządzać cookies, zmieniając ustawienia przeglądarki.

Obsługa zamówień

do odbiorców i do dostawców
Pobierz

Moduł magazynu

Dzięki zintegrowanemu modułowi do obsługi magazynu możemy automatycznie tworzyć dokumenty magazynowe i prowadzić gospodarkę magazynową zarówno w ujęciu ilościowym oraz wartościowym. Pełna obsługa kodów kreskowych oraz projektowanie etykiet logistycznych ułatwi zarządzanie każdym magazynem.

Moduł zamówień

Moduł umożliwia tworzenie ofert dla klientów oraz pełną obsługę zamówień do dostawców i zamówień od odbiorców. Umożliwia analizę zapotrzebowania na podstawie zamówień, planowanie dostaw oraz automatyczne tworzenie dokumentów magazynowych na podstawie zamówień.

Moduł faktur

Szybkie, intuicyjne tworzenie faktur VAT oraz paragonów z wykorzystaniem czytników kodów kreskowych oraz kolektorów. Gotowe szablony faktur w języku angielskim i rosyjskim, obsługa wszystkich walut oraz automatyczne pobieranie kursów z NBP.

Program do tworzenia ofert

LoMag to nie tylko program do tworzenia ofert, ich obsługi i zamówień, ale system ułatwiający zarządzanie wszystkimi dokumentami, który znacznie przyśpieszy obsługę klientów i zautomatyzuje komunikację w Twojej firmie. System bazuje na profesjonalnej bazie Microsoft SQL Server, która gwarantuje stabilną pracę w sieci lokalnej, jak również daje możliwość umieszczenia bazy w chmurze i pracę przez Internet. Obsługa czytników kodów kreskowych, kolektorów danych oraz urządzeń fiskalnych zaoszczędzi czas i pozwoli wyeliminować czynnik błędu ludzkiego. Aplikacje na system Android pozwolą zamienić Twój telefon w kolektor danych i tworzyc dokumenty jeszcze szybciej bez dodatkowych nakładów na sprzęt.

Zalety oprogramowania LoMag

  • Elastyczna kartoteka towarów, w której można dodać własne pola opisujące towar, zdjęcia i linki do plików i stron.
  • Intuicyjne wyszukiwanie towarów również po własnych kolumnach opisujących towar.
  • Możliwość importu istniejących danych (towary, stany, kontrahenci, ..) z plików XLS, XLSX, TXT, CSV
  • Konfigurowalne wydruki etykiet z kodami kreskowymi dla towarów: EAN, CODE 128, QR Code
  • Profesjonalna baza kontrahentów: automatyczne pobieranie z GUS, własne pola opisujące i grupujące kontrahentów.
  • Wielojęzykowe wydruki ofert dla klientów, z możliwością umieszczenia zdjęć produktów oraz kodów kreskowych dla dowolnych pól z bazy.
  • Obsługa zamówień - generowanie kolejnych dokumentów jednym przyciskiem: generuj zamówienie z oferty, WZ na podstawie zamówienia, FV z WZ..
  • Wizualne śledzenie relacji między dokumentami z możliwością definiowania powiązań.
  • Intuicyjne tworzenie własnych wydruków dla wszystkich dokumentów z możliwością wykorzystania zarówno pól z bazy jak i dodatkowych zdjęć z dysku.
  • Obsługa formatu PDF oraz automatycznej wysyłki dokumentów bezpośrednio na email klienta.
  • Automatyczna kontrola płatności na podstawie dokumentów kasowych.
  • Edytor umożliwiający dostosowanie wyglądu raportów do własnych potrzeb.
  • Konfigurowalne alarmy dla wybranych danych - możliwość oznaczenia kolorami nieopłaconych faktur, towarów o przekroczonym stanie minimalnym i innych kluczowych danych.
  • Definiowanie własnych filtrów w tabelach ułatwiających wyszukiwanie danych.
  • Możliwość eksportu wszystkich danych z tabel i raportów do Excela.

Wydajność, stabilność i niezawodność

Dzięki Oprogramowaniu LoMag osiągniesz przewagę nad konkurencją.
Nasz program do zamówień z magazynem działa szybko i bezproblemowo.
Zaufało nam już ponad 5 tysięcy klientów z polski i zagranicy.
Pobierz wersję demo i przekonaj się, że warto korzystać z naszego programu.

Prosty program do zamówień i ofert
LoMag oferuje możliwość obsługi następujących dokumentów:

Oferta

System LoMag pozwala zaprojektować własną, niepowtarzalną ofertę dla klienta. Możemy na niej umieścić zdjęcia produktów, dodatkowe opisy, promocje, rabaty a następnie jednym kliknięciem wysłać w formacie PDF na adres email klienta pobrany z bazy kontrahentów.

Zamówienie do dostawcy

Program LoMag automatyzuje proces tworzenia zamówień do dostawców przez analizę zapotrzebowania na towary uwzględniającą bieżące ilości z zamówień od odbiorów, stany aktualne oraz analizę stanów minimalnych ustawionych dla każdego towaru.

Zamówienie od odbiorcy

Tworzenie zamówień dla klientów jest szybkie i wygodne. Możemy automatycznie tworzyć zamówienia z ofert, kopiować istniejące zamówienia, importować dane z Excela, kolektora. Z zamówień możemy błyskawicznie tworzyć dokumenty magazynowe oraz handlowe.

Kontakt sprzedaż, zamówienia, płatności, współpraca

Wykładowa 17a, 51-520 Wrocław

Konto bankowe:
PRE Bank S.A. mBank
17 1140 2004 0000 3302 3485 8056

Jesteśmy płatnikiem VAT EU
Świadczymy usługi informatyczne na terenie Unii Europejskiej

Sprzedaż, zamówienia, płatności, współpraca:

E-Mail: info@longint.pl
Telefon: (71) 346 90 23